Onderwerp : [Adromapsp] geen winzip meer

Auteur : Aad Rom
E-mail : Adroma op kpnmail.nl
Datum : Ma Apr 9 09:26:47 CEST 2018

Vul je het nummer wel goed in.
Het beste is het nummer te kopieren en er in te plakken
Dan kan daar geen fout in sluipen.
Is de naam die je invult wel de zelfde als de naam van je betalingsafschrift.
Want als je bvb hebt betaald met j.v.d.Velde en je vult de naam Jacobie van de Velde in
dan herkent hij hem niet.
In het laatse geval moet er ook een contact adres van de helpdesk bij winzip staan in je bevestigingmail
Dan zou ik daar contact mee opnemen
Gr Aad

Goeden morgen Aad en Maatjes.
Ik heb problemen  met Winzip Ik heb het programma gekocht en betaald heb  maar ik krijg steeds het verzoek om te betalen  Maar ik heb al 2x betaald. Dan krijg ik een nummer  dat moet ik invullen  en mijn naam.  en als ik dat doe gebeurd er niets . en ik ben niet van plan om nog eens te betalen. Ze schrijven  of het nummer  klopt niet of mijn naam  , of geen van beide Ik weet het niet meer hoor. Wat kan ik nu nog doen?