Onderwerp : [Adromapsp] uitslag MRI

Auteur : Amy Benjaminsz
E-mail : a.benjaminsz op zeelandnet.nl
Datum : Ma Dec 17 16:06:55 CET 2018

Hallo Psp en Adroma psp
Even proberen uit te leggen wat betreft de uitslag van MRI.
Omdat jullie ook met mij meeleven en erom vroegen.
Op MRI was een aderkronkeling te zien die op betreffende Zenuw drukt.
( Mijn rechteroog valt steeds dicht en moeilijk weer te openen, gepaard met
mijn hele rechterhelft in mijn gezicht,  die beweegt met hard getik in
mijn oor)
De neuroloog neemt contact met neurochirurg voor advies.
Er zijn twee mogelijkheden:  een zware operatie of Botox-inspuiting.
Mijn eigen neuroloog is niet voor operatie, omdat het een zware operatie is
met _weinig_ resultaten , alleen in Utrecht te doen, en  meer zenuwen
kan raken met risico's van dien.
Botox-inspuitingen om de zenuw te verdoven moet wel om de 4 jaar
herhaald worden.
Begin Januari belt de neuroloog me op, wat de neurochirurg geadviseerd
heeft.
O ja ook leuk te vermelden dat mijn hersenen conform mijn leeftijd is.
Omdat ik bang werd, door mijn evenwichtstoringen , dat ik  snel dement
zou worden.
Dus NIETS aan de hand gelukkig.
Zo dat was het. Hopelijk verveel ik jullie niet met mijn verhaal. Maar
ik ben het kwijt.

Lieve groetjes van