Onderwerp : [Adromapsp] eVEN EEN VRAAGJE

Auteur : A.kingma
E-mail : anniekingma op ziggo.nl
Datum : Ma Jun 18 15:16:13 CEST 2018

Halo Mien.
Het is inderdaad rustig hier bij PSP
. Vorige week wel een les gemaakt.
Heb ook al eens gevraagd of hier een zomerstop was,
maar daar heb ik geen antwoord op gekregen.
Wel zet Aad mijn gemaakte les in de map.
Dus denk ik, dat alles gewoon door gaat,
 maar in wat rustiger tempo.
Nu net komen er wat lessen binnen hier van Grethen
Groetnis Annie

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10