Onderwerp : [Adromapsp] (Geen onderwerp)

Auteur : Toos Straver
E-mail : strav345 op gmail.com
Datum : Do Okt 11 19:22:11 CEST 2018

Hallo Aad,

Ook ik ben ooit gestopt met roken na 35 jaar en zwaar gerookt.
Bij mijn vierde poging ben ik naar een cursus gegaan en daar heb ik leren inzien hoe het werkt.
Je verslaving van je lichaam werkt maar een of twee weken door, maar je hersenen blijven steeds signaaltje ontvangen, die om die beloning vraagt.
Eerst even dit doen en dan een sigaret.
Eerst even dat en dan.. etc. Zoek een cursus op of probeer via de telefoon om hulp.

Echt het werkt en je kunt het. Ik weet het zeker, maar zweer erbij dat je nooit nooit NOOIT meer een sigaret wilt aansteken.
Nu nog na 25 jaar hoef ik maar de geur te ruiken en zou ik willen roken.

Maar… het zijn moment opnames en worden steeds korter. Denk maar bewust hoe lang het duurt voor het over is.
Leg het geld van het roken opzij elke dag en ga er iets mee doen wat je leuk of fijn vind.
Het geeft je steeds meer voldoening, dat je iets presteert.

Ik heb nu geen tijd meer, maar je mag me be;llen op mobiel 06 – 49318074
Suscces