Onderwerp : [Adromapsp] Thema 2 2019 Dieren buiten en in het bos

Auteur : indrabex op telenet.be
E-mail : indrabex op telenet.be
Datum : Ma Jan 14 14:53:58 CET 2019

Goedenamiddag Aad en Adromaatjes,
Wat een verrassing dat mijn werkje gekozen werd
Het waren allemaal zo prachtige werkjes
Proficiat aan Rita van Leur en Ruud Deuning
met de tweede en derde plaats en ook allen bedankt
om op mij te stemmen en de mooie felicitatiewerkjes.
Het nieuwe Thema, er is al zo veel gekozen..
Ik dacht aan de dieren buiten en in het bos.
Thema 2 2019 "Dieren buiten en in het bos"
Nog eens bedankt en een fijne dag verder
Liefs, Indra