Onderwerp : [Adromapsp] Nieuws Amy

Auteur : Amy Benjaminsz
E-mail : a.benjaminsz op zeelandnet.nl
Datum : Do Jan 17 16:26:14 CET 2019

Hallo PSP.

Hier een update,  in welke fase ik nu zit wat betreft mijn vervelende
Hemifaciale Spasmen, rechts in mijn gezicht.

Momenteel zit ik nog steeds in de ONDERZOEKFASE.

Samen met de neuroloog hebben we beslist, dat we voor een BOTOXTHERAPIE
kiezen, ipv operatieve ingreep,

wat alleen in Utrecht kan plaats vinden.

Helaas moet er zelfs HIERVOOR ook nog vooronderzoeken komen, zeker

omdat ik heel vaak allergisch reageer bij toedienen van medicijnen of
infuus.

Wanneer betreffende Botox aanwezig is, krijg ik weer een oproep.

Dus GEDULD OVERWINT ALLES.

Daarom ga ik maar weer wat creaties proberen te maken om me af te leiden.

Voor ALLE jarigen nog PROFICIAT en voor de Nieuwkomers Welkom in onze
PSPgroep.

Groetjes van