Onderwerp : [Adromapsp] voorstellen

Auteur : H Biesheuvel
E-mail : hbiesheuvel6 op gmail.com
Datum : Zo Sep 1 17:25:31 CEST 2019

Goedenmiddag,
Ik wil mij bij deze even voorstellen.
Ik ben Hieke. Ik woon samen met mijn man in Middenmeer (Wieringermeer)
Nadat we op een boerderij gewoond en gewerkt hebben (akkerbouw) wonen we al
weer heel wat jaren op het dorp. We hebben 2 getrouwde kinderen en 4
kleinkinderen. Onze dochter woont al 25 jaar in Amerika,wat niet altijd
even leuk is. Maar ze heeft het er prima naar haar zin.
Ik vind het leuk om te borduren en vooral op de computer bezig zijn vind ik
heel erg leuk. Ik heb ongeveer 10 jaar geleden met psp gewerkt. En ik ben
er toen zomaar mee opgehouden. Ik hoop hier weer veel te leren en ik heb er
veel zin in.
groeten Hieke