Onderwerp : [Adromapsp] (Geen onderwerp)

Auteur : anastacia op ziggo.nl
E-mail : anastacia op ziggo.nl
Datum : Zo Sep 29 17:49:20 CEST 2019

Hallo Aad wat vind ik dit besluit van jou erg voor de groep maar ook wel
te begrijpen ik dacht sinds wij het ziggo adres gebruiken om lessen in
te sturen dat je alles binnen kreeg?Ik krijg alle mails van de groep nu
wel binnen en kan ze ook versturen en dan komen ze weer binnen in
Postvak In zoals het altijd was daarom begrijp ik niet dat jij ze niet
binnen krijgt gebruiken de leden met de probleem adressen wel allemaal
het ziggo adres om de lessen in te sturen?Zo niet dan zal daar het
probleem zitten denk ik.
Maar goed ik ben benieuwd wat Ziggo morgen oplevert zodat het allemaal
weer goed komt Fingers Crosst eet smakelijk en een fijne avond.
Groetjes Anna