Onderwerp : [Adromapsp] Voorstellen

Auteur : fvptje op ziggo.nl
E-mail : fvptje op ziggo.nl
Datum : Za Apr 11 21:30:13 CEST 2020

Hallo beste Psp'ers,

Mijn naam is Frans van Pruissen, ben 75 jaar en woon (alleenstaand) in
Tilburg.

Ik hobby al vele jaren met PsP en ben ook lid geweest van de PsP- en
Scriptgroep bij SeniorWeb.

De laatste tijd doe ik weinig met PsP omdat ik vooral bezig ben met het
maken van fractals met het programma Ultra Fractal bij de Fractal Academie.

Mijn overige hobby's zijn o.a. tafeltennissen, voetbal kijken, links en
rechts 'n pilsje pakken, wandelen en fietsen, alsmede het hobbyen met de PC
en de smartphone .

Ik gebruik outlook van office 365 als emailprogramma.

PsP is en blijft echter ook mijn hobby en omdat bij te houden ben ik nu ook
overgestapt van SeniorWeb naar AdromaPlace en hoop hier nog vele jaren te
kunnen genieten van het werken met PsP en het kijken naar de ingezonden
e-mails.

Weeklessen en Thema's hebben niet direct mijn belangstelling maar ik zal
mijn best doen om regelmatig deel te nemen en eigen werkjes/lessen in te
zenden.

Groetjes van Frans.