Onderwerp : [Adromapsp] Goede middag.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Apr 13 12:19:16 CEST 2020

/*Hallo allemaal een goede middag voor allemaal.*/
/*Ja het adres weer opnieuw in het adressenboek gezet en dat drie keer
herhalen en dan mag ik weer mee doen in de groep.*/
/*Dat was in een andere groep waar ik ook schrijf  senioren2000
*/
/*En de haakjes die erbij stonden hoed die er in komen , Joost zal het
weten , maar ik niet .*/
/*Maar hij doet het weer , werd er een beetje dol van , maar dat ben ik
eigenlijk al van mijn eigen , ja dat zegt Eddy ook wel eens .*/
/*Ongeduldig en zie ik het allemaal niet meer wat er fout gaat.*/
/*Ook als er iemand achter gaat staan en aanwijzingen geeft , dan kan ik
wel ophouden daar kan ik niet tegen.*/
/*Maar dit is de aard van het Beestje en dat heb je er zo maar niet uit
:-))*/
/*Vannacht was het weer een nacht van de ogen open.*/
/*Begon dat Eddy zich in de slaap verslikte en zijn huig sloeg dicht ,
maar dat kwam weer goed .*/
/*Dan ben je klaar wakker , je loopt een paar keer naar het beste
kamertje .*/
/*De deur begon te klapperen en weer bed uit , en daarna begon het
hoesten wat ook niet meer ophield .*/
/*Maar was of dat sinterklaas moest komen de wind waaide hard door de
bomen:-))*/
/*En om 8 uur de thuiszorg  die ook met de auto kwam anders met de fiets.*/
/*We hebben de eerste paasdag in gepaste steil door gebracht met z,n
twee .*/
/*Gisteren op netflix nog een film zitten kijken.*/
/*En gewoon warm gegeten , met z,n twee , maar je mist het wel dat er
niemand kwam om koffie te drinken.*/
/*En je moet maar denken iedereen ervaart het zelfde , allemaal in het
zelfde schuitje .*/
/*We gaan zo lunchen en luisteren naar de muziek op de achtergrond
*/
/*Allemaal een fijne dag al is de zon even verdwenen .*/
/*Zieken beterschap en hou het gezond.*/
/*Groetjes van Dini .