Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Apr 20 10:57:59 CEST 2020

/*Vanmorgen aardig aan het klungelen geweest met de achtergrond wilde
niet zo als ik wilde , maar iets anders is er uit gekomen.*/
/*Het is prachtig weer , maar de wind heeft de overhand , en waait weer
lekker door en het stof op straat word weer aardig verplaatst .*/
/*Geen een mens die je hier ziet of moeten stiekem voorbij kruipen :-))
*/
/*Maar ik het op straat gaan , maar hou het toch thuis verbeeld je komt
de verkeerde persoon tegen dan zijn echt de poppen aan het dansen.*/
/*Ben nu vanaf begin maart niet meer buiten geweest , je droomt er van
als de zon schijnt.*/
/*Maar het is me te veel risico en kies voor een langer leven natuurlijk.*/
/*Het weekend samen door gebracht , maar de dagen kennen geen kleur meer
, maar gelukkig aanspraak aan elkaar.*/
/*Gisteravond op 1 gezien en dat een plaats in Nederland erg is
getroffen door het virus , ook waren er mensen aan bod die het hadden
gehad,*/
/*Die hadden toch een behoorlijk jas uit getrokken.*/
/*Zelfs een arts die het heeft gehad voelde zich nog steeds niet honderd
procent.*/
/*Ik ga jullie een prachtige dag wensen met veel zon..*/
/*Zieken beterschap en hou het wel gezond .*/
/*Groetjes van Dini