Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Apr 28 10:49:13 CEST 2020

/*Regen druppels op het raam en het scheelt weer een jas met gisteren.*/
/*Maar we hadden ook water nodig het gras aan de nadere kant van de
sloot die werd al geel.*/
/*En de sloot is het water aan het zakken en dat moeten we ook niet
hebben.*/
/*De natuur is op de loop en doet wat die wil maar het is niet anders .*/
/*Onze taken in huis zijn weer gedaan, en dan weer even voor de computer
om te maken.*/
/*Deze tube heb ik al heel lang denk in 1999 dat ik hem heb gekregen
nooit gebruikt  vond het een raar ding .*/
/*Maar in een keer ging het lampje branden toen ik aan het zoeken was :-))*/
/*Je haalt af en toe wat op wat leuk is om te zien en dan valt het tegen
als je er tegenaan kijkt .*/
/*Van koningsdag niet veel mee gekregen , wel muziek , en we hadden in
de bus een vlaggetje gehad en op serre neer gezet dus toch gevlagd .*/
/*Ja gisteravond met het journaal , ja en zie me met Eddy al een
spelletje doen in de kamer , moet je het ook weer opruimen .*/
/*of de polonaise lopen , ja dan moet de rollator toch ook mee maar
moeilijk omdat je overal tegen aan loopt.*/
/*Hier was ook geen die het Wilhelmus gezongen uit het raam , maar werd
wel gevlagd  .*/
/*En om alle oud terug te zien had ik geen zin in .*/
/*En ze hadden voor hun zelf ook eens een rustige met het gezin , denk
dat ze daar ook wel eens behoefte aan hebben.*/
/*Maar hebben drie leuke dochters , die ook af en toe hen vader en
moeder voor hun zelf willen hebben.*/
/*Allemaal een fijne dag misschien word het weer droog vanmiddag.*/
/*Zieken van harte beterschap, en hou het wel gezond .*/
/*Groetjes van Dini.*/