Onderwerp : [Adromapsp] Een goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Za Aug 1 09:51:31 CEST 2020

/*Nou was weer een kort nacht , nu wakker van de donder en de bliksem ,
wat behoorlijk te keer ging het zat hier vlak boven*/
/*Gerommel en meteen de bliksem .*/
/*Eddy wakker gemaakt , die word er niet wakker van , de hor moest er
uit de regen stond op die kant .*/
/*Wel jammer ,...de wind zorgde dat het niet zo warm in de slaapkamer
was .*/
/*Maar de ramen stonden gekanteld en  zo laten staan .*/
/*Maar werd natuurlijk wel warmer in huis.*/
/*Vanmorgen gauw de hor er voorgezet dus kan weer door waaien.*/
/*Nu alles goed laten luchten en kijken hoe we dag weer door komen .*/
/*Maar stond vanmorgen weer gammel op , na de koffie zal ik wel weer
opkrikken .*/
/*Nog geen airco aan , kan alles nog velen :-))*/
/*En jammer geen stoelen gebracht , maandag weer via face reageren
kijken wat voor een smoes er weer is.*/
/*Het is veel beloven, maar weinig geven, maar doet de gekken zo als wij
,.....in vreugde leven.*/
/*Ik ga jullie groeten en een fijne dag wensen.*/
/*Zieken van harte beterschap.*/
/*Maar hou het wel gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R .*/