Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Zo Aug 2 09:50:56 CEST 2020

/*Het is zonnig weer maar gelukkig minder warm.*/
/*De warmte blijft wel in huis hangen wat je ook open zet , hier op de
hal buiten hang je er tegenaan .*/
/*Daar kan raam open , je zou de deur van de trap open kunnen zetten ,
maar of het helpt .*/
/*En vannacht was het windstil , het had veel gescheeld voor de koelte
in huis.*/
/*Om zes uur wakker , maar te vroeg om er uit te gaan .*/
/*Maar echt slapen doe je niet meer .*/
/*Vandaag geen koffie visite , vakantie hebben ze allemaal de kinderen
*/
/*Maar ik had van te voren al gezien voor dat ze weg gingen.*/
/*Henni en Lee en Haylee hadden naar Amerika gegaan , maar helaas het
virus gooide roet in het eten.*/
/*Maar ze nog niet weg geweest , ook wel bang in grote menigte te komen
lopen.*/
/*Hier in de buurt is het nog steeds stil , het lijkt toch dat de mens
er naar gaat leven.*/
/*En als je het beelden op het journaal ziet , lopen de jonge lui het
uit te dagen.*/
/*Of ze snappen  het niet , dat je er toch dood aan kan gaan.*/
/*Gisteren de hele dag met een hoofdpijn gelopen , volgens mij door de
warmte .*/
/*Ben naar de t.v gaan kijken op 1 was er een brits programma .*/
/*Daar maken ze kleding krijgen daar een paar uur voor en word ook
kritisch bekeken.*/
/*Gisteren was het van gebruikte stoffen die een tweede leven kregen.*/
/*En echt er werden mooie dingen van gemaakt van gebuikt materialen  .*/
/*Overhemden gordijnen vitrage , alles werd gebruikt.*/
/*Alles kreeg een tweede leven.*/
/*Want eigenlijk leven we in de weggooi maatschappij .*/
/*Ik heb veel achter de naaimachine gemaakt voor de kinderen , dat ze
toch leuke kleding aan hadden .*/
/*Maar helaas kan er niet meer mee overweg , of mijn geduld is op dat
kan ook.*/
/*Allemaal een fijne dag en zieken beterschap.*/
/*Maar hou het wel gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R.*/