Onderwerp : [Adromapsp] Een goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Vr Aug 7 09:52:22 CEST 2020

/*Het is weer poepie heet , maar vannacht geen last van gehad .*/
/*We hadden de mazzel dat de wind op de serre stond  en dan over de
voeten voelde je de wind..*/
/*Heb zelfs mijn voeten nog onder het dekbed gedaan , kreeg koude voeten
:-))*/
/*Ik ben een koukleum op dat gebied , in de winter lig ik dan ook met de
sokken aan in het bed.*/
/*Maar echt hoeft niet heter te worden , het had zelfs wel ietsje minder
mogen zijn zoals bij de slager :-))*/
/*Gisteren Rutte gezien en gehoord , hij heeft volkomen gelijk je houd
je aan de regels jong of oud .*/
/*En de tegenstellingen blijft je houden , en daar weet de mens geen
raad mee .*/
/*Ja ik moet zeggen je word er een beetje bang van , er zal iemand waar
je net in de buurt bent geweest en die draagt het.*/
/*Dan ben je gewoon de pineut .*/
/*Henni is gisteren met de Franse buldog naar de dierenarts geweest ,
loopt een paar weken te manken met zijn pootje.*/
/*Onder narcose en na een paar uur mochten ze hem komen halen .*/
/*Peanut heeft artrose in zijn pootje en word door verwezen naar een
andere dierenarts.*/
/*Drie hondjes stonden te wachten op hem , toen thuis kwam hebben ze hem
helemaal afgesnuffeld , waar was Peanut geweest.*/
/*Die vier zijn zo aan elkaar gehecht dat ze niet zonder elkaar kunnen .*/
/*Ze zijn  zo lief en aandoenlijk .*/
/*En Peanut heeft zijn roes helemaal lekker uit geslapen , en dat een
dag zonder die drukke bul .*/
/*Wens jullie allemaal een koele dag toe  en zieken beterschap.*/
/*Maar hou het gezond en hou je aan de regels.',Drink vandaag voldoende
om niet uit te drogen.*/
/*Groetjes van Dini  de R.