Onderwerp : [Adromapsp] schrikken

Auteur : Ans Helmes
E-mail : anshelmes op kpnmail.nl
Datum : Di Aug 11 14:30:33 CEST 2020

Dag allemaal
Wat me nu net overkwam.Ik kreeg steeds al de melding dat ik de nieuwe
grote update van Windows moest uploaden.
Mijn benen trillen nog na. Deed ik, duurde behoorlijk lang, werd tussen
door ook nog opnieuw opgestart...enz enz.
Toen alles klaar was, en hij opnieuw opstartte ......was tot mijn grote
verbijstering alles mijn mappen enz verdwenen.
Op 4 piepkleine mapjes na prullenbak enz. Mijn eigen beeldscherm alles
was weg
Ik kreeg de schrik van mijn leven, al mijn mappen al de dingen die ik
nachtenlang als nachtgraver had uit en opgezocht, foto's weetjes
luisterboeken lessen enz enz ..zoveellllllll. Computerzaak gebeld..kreeg
een heel oenerig antwoord...vanmiddag brengen, eind van de week terug.
Kassa.
Wilde nog iemand bellen, gelukkig heb ik ook een vrij nieuwe laptop...ga
de update niet downloaden daarop. En daar heb ik onder google ingetypt
om hulp hierbij. Er stonden al meerdere klachten hierover op. Wat was ik
in paniek. Zoveel balangrijks staat erop. Ik kreeg de raad hem opnieuw
op te starten een paar keer achter elkaar. 2 maal de stekker
eruitgetrokken zodat alles afgesloten was. Daarna 2 keer op de aan en
uit druk knop op de computer opgestart en na de 2 de keer ziedaar, wat
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen opluchting ze warennnnnn  weer terug.
Wat was ik blij. 😀😀😀😀😀😀😀😀
Dus mocht je dit ook krijgen na de update weet dan 2 a 3 keer opnieuw
opstarten. Tot dat hij weer goed is. Gr Ans
Nu ga ik eerst alles op externe schijven zetten dit gebeurt me niet meer.

--
Deze e-mail is gecontroleerd op virussen door AVG.
http://www.avg.com