Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Aug 12 10:28:42 CEST 2020

/*Ja was weer heftig vannacht , waar het vandaan kwam weet ik niet mijn
haar was drijft nat .*/
/*En wat onweer , maar heel ver weg , eerst werden op de foto gezet
daarna en dat duurde even een klein knalletje.*/
/*We hebben ook geen plensbui gehad , allemaal ergens anders gevallen.*/
/*En de stoelen hebben we gehad , en we kregen 3 dozen een deden we open
zaten twee stoelen in .*/
/*We maakte nog een doos open en daar was nog een stoel in , ze zullen
hem niet missen :-)).*/
/*Een teveel maar denk dat de korting is wat we teveel betaalde , we
houden hem wel , zei hebben die fout gemaakt.*/
/*En niet goed gekeken, en maar ingepakt , denk door de warmte.*/
/*Mijn bureaustoel zit lekker , en daar al heel blij mee , de ander was
hoog nodig op vervanging toe.*/
/*Dozen klein gemaakt in de papiercontainer gedaan .*/
/*Maar de stoelen zitten goed en mooi bij ons kleine ontbijt tafeltje.*/
/*Ja voorheen hadden in dat andere huis een woonkeuken en deze keuken is
nog minder als de helft .*/
/*We zaten daar vaak in de keuken , krant lezen naaimachine op de tafel,
kinderen knutselde daar .*/
/*En gezamenlijk de vaat wassen , toen nog geen vaatwasser en nu wel ,
wat heb ik dat gemist in al die jaren.*/
/*Een hele grote tafel met zes stoelen eromheen en altijd in de keuken
eten , kan hier allemaal niet .*/
/*Maar ben heel tevreden met ons huisje nu , we 70 vierkante meter om te
leven met z,n twee .*/
/*En een pracht uitzicht , wat wil een mens nog meer ,en heerst een
stilte die is alleen de vogels hoor .*/
/*Wens jullie een fijne dag toe en hou het rustig vandaag .*/
/*Zieken van harte beterschap.*/
/*Maar hou het gezond , en hou afstand en drink veel water .*/
/*Groetjes van Dini