Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Vr Aug 14 09:46:47 CEST 2020

/*Hallo allemaal. een goede morgen voor allemaal.*/
/*Geen regen  geen onweer , het slaat hier alles over , in midden van
het land grote behoefte aan wat koelte :-))*/
/*Alleen het water plenst van ons lijf af , maar zou zo graag in een
lekkere regenbui willen staan.*/
/*Enigste manier is een kerstfilm opzetten met veel sneeuw en ijs  , en
maar kijken of het helpt met de koelte.*/
/*Je maakt je polsen nat en je plenst wat in je gezicht , maar onderweg
naar de kamer ben je weer warm.*/
/*En in de badkamer is ietsje koeler als overal in huis.*/
/*En maar spa rood drinken met een ijsklontjes die niet aan te slepen
zijn .*/
/*Mijn lange broek heb ik helemaal niet meer aan getrokken  , en met een
lang topje loop door het huis.*/
/*Echt niet charmant met steunkousen , maar moet er iets voor over hebben.*/
/*Zeg tegen Eddy als er iemand aan de deur , niemand binnen laten .*/
/*Een raam in de kamer is al terug geklapt , de andere moet nog wachten
tot de zon is verdwenen.*/
/*.Maar een ding is zeker in deze hete, geen dag benauwd geweest door de
drogen lucht die er is.*/
/*Dat is dan een voordeel , en ja meer kan ik er niet bij bedenken ,  Oh
ja de tomatenplant groeit goed en een tomaat word roze .*/
/*Ik ga jullie groeten , ben moe en ben aan de koffie toe en ga naar het
verborgen leven kijken , dat ik heb opgenomen.*/
/*Zieken beterschap en hou vol.*/
/*Maar hou het gezond en hou afstand , en drink veel water .*/
/*Groetjes van Dini de R