Onderwerp : [Adromapsp] Goedemorgen

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Aug 17 10:34:58 CEST 2020

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal.*/
/*Het was vanmorgen mistig en een stuk koeler , maar inmiddels is toch
de zon weer tevoorschijn gekomen.*/
/*Gisteren wel een pak regen gehad , het onweer zette niet echt door ,
maar friste er wel van op.*/
/*Maar kon niet zwemmend door een straat heen.*/
/*En vannacht werd ik wakker , en lach niet ik had koude voeten op het
dekbed , de wind stond op de serre en heb toch het dekbed opgetrokken.*/
/*Daarna gewoon lekker geslapen , en vanmorgen was het huis ook niet
meer bloedheet .*/
/*ja dat heb je als je geen gevoel meer in je voeten hebt , dan zijn ze
ook vlugger koud .*/
/*Dit is door de diabetes  gekomen en ook sinds ik insuline spuit is dat
erger geworden.*/
/*En van de week had ik in de nacht brand in de voeten en een brandblaar
op mijn middelste teen .*/
/*Ach ben nou een een raar mens ,maar is zo als het is .
*/
/*Maar kan er nu goed mee omgaan .*/
/*Morgenvroeg een afspraak voor de diabetes bij de deskundige ,
*/
/*maar zal niet raar opkijken als ik voor die tijd word gebeld dat alles
telefonisch is  .*/
/*Onze Dochter Ursula was gisteren op de koffie met Peter en die gingen
in de middag varen in Reeuwijk op de plassen.*/
/*En die moesten vandaag ook weer beginnen en zo zie je het gewone leven
neemt ook weer aanvang .*/
/*De rest van de kinderen voor de telefoon gehad , en wij hebben
zondagmiddag gewoon een siësta genomen .*/
/*Allemaal een fijne maandag gewenst ,
*/
/*Zieken beterschap, maar hou afstand en houd het gezond.*/
/*
*/
/*Groetjes van Dini
*/