Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Aug 19 10:02:15 CEST 2020

/*Ja het is warm , of je nou wend of keert en we moeten gewoon afwachten
wanneer de koelte ons land weer bereikt .*/
/*Vannacht weer een nachtdienst gedraaid , heb over iedereen weer
gewaakt .*/
/*De zandman had me weer overgeslagen , die zei je red je wel He!!
*/
/*Het was een hoestbui het hield niet op , om 4 uur codeïne ingenomen .*/
/*Ben toen wel even weg geweest , waar naar toe ik weet het niet :-))*/
/*En om half acht de wekker van wakker worden en dan sta je naast je bed.*/
/*Moest er toch uit was vandaag weer bedden dag , dus aan de slag .*/
/*Maar je bent echt een beetje van slag als de nacht weer niet heeft
gemaakt , zal hier ook nooit aan wennen .*/
/*Een raam hebben we weer open staan , die het dichts bij staat moet nog
even dicht blijven de zon die wil dan naar binnen.*/
/*De rolgordijn dat houd het tegen.*/
/*Wij gaan naar ons karwij , moet toch gebeuren , de wasmachine doet ook
zijn werk weer .*/
/*Morgen doen we de bovenkant en dan hebben we het deze week weer gehad .*/
/*Ik ga jullie groeten en een hele fijne dag te wensen .*/
/*Hou rustig met deze warmte en drink veel.*/
/*Zieken van harte beterschap .*/
/*Maar hou het wel gezond.*/
/*Groetjes van Dini*/