Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Dec 2 11:41:00 CET 2020

/*
*/
/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal.*/
/*Een sombere dag hebben we weer voor ons .*/
/*Mis dan toch wel de zon die de wereld wel opvrolijkt  .*/
/*En ik heb de spanning  van me  af geslapen , gistermiddag tegen 1 uur
gaan zitten en ben een uurtje gaan doen.*/
/*Nou dat uurtje is 4 uur in de middag  wakker geworden en vannacht
ondanks het zware hoesten
*/
/*tot vanmorgen kwart voor zeven en toen was het klaar .-:))) en uit bed
gegaan.*/
/*Maar ja eerst kwam de thuiszorg en ondertussen was Ursula binnen
gekomen om ons huis te doen .*/
/*Maar de rust is in huis weder gekeerd en we gaan ons eigen dingen even
doen.*/
/*Gelukkig heeft ze ons bed ook even verschoond , alleen zie ik er geen
gat in en dan is vanavond nog niet klaar.*/
/*Ik vind het fris en koud de rillingen lopen over mijn rug .*/
/*Dus was een rommelige morgen alles bij elkaar .*/
/*Ik ga jullie groeten en een hele fijne dag wensen .*/
/*Zieken van harte beterschap.*/
/*Maar hou het gezond en hou afstand.*/
/*
*/