Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Dec 3 10:53:24 CET 2020

/*En vandaag een keertje droog buiten , maar wel heel fris ,waar ik echt
nog aan moet wennen.*/
/*Zo al een drukke morgen achter de rug , het was even aanpoten .*/
/*Vanmorgen eerst de kousen opgemeten , was weer tijd voor de nieuwe .*/
/*De dame die het aanmeet was een beetje aan de late kant , had eerst op
de huisartsenpraktijk nog wat te doen.*/
/*Toen was de thuiszorg die belde dat die er aan kwam en dus gauw onder
de douche .*/
/*Zei heeft me geholpen met afdrogen en aankleden .*/
/*En achteraf was eigenlijk alles zo gepiept en toen toch maar een kop
koffie .*/
/*Maar was wel buitenadem , maar had er wel voor over .*/
/*Als mijn haar maar goed ziet , dan is alles Oké .*/

/*Maar allemaal een fijne dag , zieken beterschap.*/
/*Maar hou afstand en hou het gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R .*/