Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen. op 5 december

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Za Dec 5 09:33:58 CET 2020

/*Hallo allemaal een goede morgen op de verjaardag van Sinterklaas .*/
/*Ja het heerlijk avondje is in zicht , ieder zijn kinderhandje word
hopelijk gevuld .*/
/*Ja als kind keek je hier naar uit , en al blij dat je wat kreeg .*/
/*Maar we herkende toch opa zijn sigaren doos , die was opgemaakt als
een bedje met kleine poppetjes  in pyjama .*/
/*En echt daar denk veel later , maar als kind waren we erg blij mee .*/
/*En keek je ze allemaal nog eens de sinterklaas die je vaders sloffen
aan had ,
*/
/*Je zei het tegen je moeder en die opperde dat Sinterklaas zijn
schoenen nat waren.*/
/*De pieten kwamen je bekend voor met hun stem , maar op de dag van
vandaag weet ik nog niet wie het geweest zijn:-))*/
/*Je buik vol gegeten met snoep en speculaas , moest Sinterklaas andere
kinderen verrassen en ging weer weg.*/
/*En dan komt ineens je vader binnen en die zegt , wat is hier aan de
hand moeten die kinderen niet naar bed .*/
/*Nou dan mochten we toch nog een kwartier spelen en mijn vader had zijn
sloffen weer terug van Sinterklaas -:))) .*/
/*Mijn broertje was een jaar of twaalf en die geloofde niet in
Sinterklaas  zei hij stoer ,
*/
/*maar kwam 5 december dan kon niet slapen en was hij bang .*/
/*Ik ben 10 jaar ouder als dat hij is , maar komt soms te pas als die
een te grote mond had :-))*/
/*Ja ik wens jullie vanavond veel plezier die het vieren  een fijne
pakjes avond en lees het gedicht hard op .*/
/*Wij doen er niets aan ,...alleen de herrenringen zijn zoet en fijn om
aan terug te denken.*/
/*Allemaal een fijne zaterdag , zieken beterschap.*/
/*Maar hou afstand en hou het gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R