Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Zo Dec 6 10:45:08 CET 2020

/*Het is echt fris , wat zou het weer voor ons in Petto hebben.*/
/*Je komt uit bed en je kan nog eens na soezen , je voeten op het koude
laminaat en je ogen zijn wijd open BRRR .*/
/*Maar het klokje van opstaan was afgegaan en dan ook twee dagen goed
geslapen .*/
/*De thuiszorg was er vroeg en konden ook ons ontbijtje klaar maken.*/
/*Broodje , eitje beschuitje en een kopje thee .*/
/*En zo begon de zondag weer , al beginnen alle dagen het zelfde te zijn.*/
/*Vandaag geen koffie drinkers .*/
/*Bij Ursula waar ze werkt is het virus uit gebroken , en blijft nu thuis.*/
/*De persoon die positief was is ze niet mee in aanraking geweest , maar
iemand anders kan het dan overbrengen.*/
/*Dus om onze veiligheid blijft ze thuis.*/
/*Ook heeft Henni haar verjaardag af gezegd die is dinsdag jarig en word
49 jaar .*/
/*Waar blijft de tijd en ja kijk dan in de spiegel en zeg tegen je zelf
moeder je word oud :-))*/
/*Maar dat mag ik ook weer niet zeggen , Eddy lag op zaal  met een
mevrouw .*/
/*Hij is 77 jaar en zegt tegen mij die is een oude vrouw en haar
leeftijd 79 , toen heb ik hard moeten lachen.*/
/*Man je ben van de zelfde leeftijd zei ik.
*/
/*Ja maar jij hebt nog geen oud gezicht en geen rimpels , nou een paar
komen .*/
/*Maar was wel een compliment dat ik er nog niet oud uit ziet.*/
/*Maar af en toe heeft een mens een compliment nodig om verder te gaan.*/
/*En zo kijkt ieder anders tegen iemand aan , maar zonder oordelen.*/
/*Want een oordeel over iemand hebben we gauw en later valt het mee en
gaat men er  toch anders overdenken.*/
/*Hier kwam een nieuwe thuiszorg dame binnen om te zien of het werk leuk
vond .*/
/*Bleef stok stijf in de kamer staan en deed met de thuiszorg niet mee
om te helpen.*/
/*Ze vroegen hoe ik haar vond , nou zei ik die red het niet .*/
/*Echt het is het liefste mens van de wereld , ze doet het hartstikke
goed ,
*/
/*alleen een ervaring bij een patiënt , daar mocht ze niet op een stoel
gaan zitten en dacht dat het overal zo was.*/
/*Dus ik had ook een oordeel al klaar staan , maar een kei van een goed
mens is het .*/
/*Ik wens jullie een mooie zondag toe , en zieken beterschap.*/
/*Maar hou afstand en hou het gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R .*/