Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Dec 15 11:11:12 CET 2020

/*Het is beetje fris maar wel helder weer .*/
/*En zo kwamen met een loc down , stond er niet van te kijken.*/
/*En die nu protesteren die moesten zich schamen , dat zijn degene die
het instant houden .*/
/*Ja dit zijn de alternatieve lui , die het beter weten.*/
/*En heel sneu voor de winkeliers die het van de feestdagen moeten
hebben , de Black vrijdag deed hun de das om.*/
/*Valt me nog mee dat er geen avondklok is gekomen .*/
/*Maar moet zeggen alles word er niet leuker op en we moeten doorgaan .*/
/*Inmiddels verschijnen op de ramen kleine druppels regen, ach zal niet
waar zijn :-))*/
/*Wat doen we toch als het allemaal droog bleef :-))*/
/*Dank jullie wel voor het aangezicht van kerstbomen , erg mooi allemaal
en sfeer vol , maar wij laten het dit jaar voorbij gaan.*/
/*De kamer staat in het teken van de kerst .*/
/*We moeten maar hopen dat volgend jaar alles anders is , ik kan me nog
herinneren  met de A griep*/
/*Het huis lag vol met zieken , mijn moeder hoefde haar bed niet uit te
komen , allemaal ziek .*/
/*De dokter had een loper en kwam zelf binnen , zonder kloppen :-))*/
/*Allemaal een aspirientje en uitzieken en zo was het .*/
/*En of je nou zei ik heb zo,n keelpijn en hoofdpijn , gewoon uitzieken
, daar hielp geen vader of moeder mee .*/
/*Want uit elke kamer kwam het zelfde geluid .*/
/*Maar nu wens ik jullie een fijne dag toe , anders als anders .*/
/*Zieken beterschap.*/
/*Maar hou afstand en hou het gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R