Onderwerp : [Adromapsp] Dag oud jaar 2020

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Dec 31 10:26:21 CET 2020

/*Hallo allemaal een goede morgen op oudjaarsdag.*/
/*Afscheid nemen van 2020 , een rot jaar en we moeten het maar achter
ons laten.*/
/*Velen zijn ziek geworden van dat rare virus , en velen hebben binnen
in huis zitten afwachten , wanneer word alle weer normaal.*/
/*Een hand , een kus , een knuffel , wat heel normaal was is nu niet
normaal .*/
/*We moesten mondkapjes gaan dragen , die we een andere bevolking groep
wilde verbieden.*/
/*Nu lopen allemaal het zelfde , bedekt om een ander niet te besmetten.*/
/*Weinig mensen in huis , om elkaar maar niet te besmetten , dus afstand
houden is het motto voor je eigen bestwil.*/
/*Ja afscheid nemen om niet meer een huismus te zijn , maar vrij naar
buiten gaan om met iemand gewoon contact te hebben.*/
/*We verlangen naar de vrijheid , kinderen en kleinkinderen weer te zien .*/
/*Dag oudjaar 2020 je was niet mijn jaar , je hebt me eenzaam gemaakt en
een beetje bang .*/
/*Maar ziet met verlangen het nieuwe jaar tegemoet voor iedereen .*/
/*Een oudjaar wat niet  afsluiten met vuurwerk , een jaar met vol
verdriet voor velen .*/
/*De oliebollen met poedersuiker zijn in huis gehaald , de appelflappen
om het nieuwe jaar in te luiden .*/
/*Allemaal een goed uit einde en laat het nieuwe begin van 2021 goed
beginnen voor iedereen over de wereld .*/
/*Groetjes van Dini de R