Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dini.en.eddy op kabelfoon.nl
Datum : Wo Feb 12 11:29:40 CET 2020

/*Achter glas lijkt het nog wat en je denkt lekker straks naar buiten ,
*/
/*maar het is koud en ja word vandaag dus niet naar buiten.*/
/*En geloof ook dat we nog een winter krijgen , en een pak sneeuw .*/
/*En als dat geweest is kunnen we aan de lente gaan denken .*/
/*Al hoewel de lente staat bij ons op de serre en die bakjes komen al
uit met sneeuwklokjes .*/
/*En van twee jaar geleden heb ik er nog geraniums staan en elke komt
die in de zomer vol met knoppen en blad.*/
/*Vanmorgen een beetje ruzie met de computer , de psp wilde niet
draaien  , en eigenlijk kon het weten*/
/*gisteravond was er een update wel drie maar heb de computer afgesloten
was het zat.*/
/*En als je dan in psp aan het werk bent dan loopt het hele spul vast en
dan word het mopperen.*/
/*En alles dan hebt gehad , ga je even kijken of er nog meer is , want
het opstarten duurt ook weer even.
*/
/*Nu ga ik eerst aan de vernevelaar en schrijf zo weer verder .*/
/*En zo dit hebben we ook weer gehad , het duurt maar 12 minuten maar
gun me er af en toe geen tijd voor .*/
/*Het geduld zal ik nooit hebben en heb het ook nooit gehad , alleen met
de kinderen had ik engelen geduld .*/
/*Maar heb het vanmorgen weer opgebracht en dit was engelen geduld :-))*/
/*Nieuwe leden hartelijk welkom bij ons in de groep.
*/
/*Allemaal een hele fijne dag en zieken beterschap .*/
/*Groetjes van Dini