Onderwerp : [Adromapsp] wat gaat de tijd toch snel

Auteur : Magda Gaiser
E-mail : m.gaiser.75 op gmail.com
Datum : Za Feb 15 14:40:52 CET 2020

Hoi Aad
 wat gaat de tijd toch  snel 300 lessen
 het is voorbij gevlogen  ik ga zeker  naar de 400
wand ik heb er nog steeds plezier in
ik zit al bij seniorweb van19,99
 de tijd dat we s,avonds met elkaar zaten te kletsen met een poppetje en
een wolkje
 wat hebben we toen een plezier gehad ik weet niet of jij dat ook gekend
hebt
 later werd het een huisje waar ieder zijn eigen kamer had  en nog later
werd
 het  werd er gewoon getypt ik ben toen gestopt het ging me te snel.
ik heb nog wel senior lesjes gemaakt en scripte
 en toen ben ik bij jou terecht gekomen en daar blijf ik tot het niet meer
gaat
ik heb het naar mijn zin bij deze groep.
bedankt voor mijn Award
 groetjes magda