Onderwerp : [Adromapsp] Re: [PSP] Geen mailgroepen meer aan het eind van het jaar :-((

Auteur : Everdina Boersma
E-mail : everdinaboersma op gmail.com
Datum : Zo Jan 19 10:41:28 CET 2020

Dag allemaal,

Helemaal mee eens Elly.

Je kunt de bal niet alleen bij seniorweb leggen.
Alles is zo snel allemaal veranderd met allemaal verschillende providers en
mailadressen.
Ik heb dankzij Seniorweb heel veel geleerd op pc gebied , iedere 2 maand
het boekje Enter waar tips en trucs instaan.Powerpoint hoe je muziek kunt
omzetten naar wave voor ptt, Psp, DrawPLus, een website maken etc etc.

Natuurlijk vind ik het ontzettend jammer als dit allemaal gaat verdwijnen.
Ik ben lid van meer groepen sinds vorig jaar host bij de Draw+ groep die
stond toen al op omvallen.
Maar in overleg met Kai die zich hier echt voor heeft ingezet toch de groep
behouden.
Iedereen wil niet op fb. Dat is ieder zijn keuze ik had een website maar
vorig jaar opgezegd.
Fijn dat Aad een website heeft en dat deze groep blijft bestaan ....
afwachten wat er verder word geboden door seniorweb.....

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag geniet van de dag!

Warme groet, Everdina

Op zo 19 jan. 2020 om 10:22 schreef Elly Veleke <ejveleke op solcon.nl>

Groetjes, Everdina