Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dini.en.eddy op kabelfoon.nl
Datum : Ma Jan 27 11:53:27 CET 2020

/*Het is nog fris en hoop toch dat het iets warmer word .*/
/*Ja echt geen winterkind , maar we moeten het er mee doen.*/
/*Vannacht ja was het weer feest de hele nacht wakker gelegen , het
hoesten hield niet op .*/
/*Om half vier codeïne ingenomen ,helaas het kwam niet meer goed.*/
/*Om half was ik blij dat de wekker ging .*/
/*De thuiszorg was vroeg en we hebben nog een lange dag te gaan .*/
/*Maar een ding is zeker ga elke dag nog vooruit dus niet klagen .*/
/*Ja straks een klusje met Eddy het is bedden dag vandaag en morgen ,
eerst de onderkant verschonen en morgen de bovenkant ,
*/
/*anders trek ik het en met z,n twee is het zo gepiept.*/
/*We hebben een rustig weekend gehad we kunnen de week weer aan .*/
/*Allemaal een hele fijne dag gewenst en zieken beterschap.*/
/*Groetjes van Dini
/**/