Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Jul 13 09:41:43 CEST 2020

  een goede morgen voor allemaal.

/*Het word een mooie dag vandaag , het zonnetje hoog aan de hemel en wat
willen we nog meer .*/
/*Maar we moeten zo wel aan de slag , je komt niet overal onder vandaan
ook al  is het mooi weer  .*/
/*Gisteren de kinderen geweest , en in de middag wel even naar buiten
geweest .*/
/*Maar word er hier niet leuker op , bij de overgangen van tramstations
is bijna alles afgesloten.*/
/*Op de stoep kan je niet verder gaan , maar dat moet over de rijbaan.*/
/*En tot eind oktober rijden er geen trams .*/
/*En krijg je invalbussen ,  in de uithoeken van IJsselstein hebben ze
busje die om het half uur rijd en
*/
/*kunnen maar 6 personen in.*/
/*Bij de rails hebben ze beveiliging het druk , omdat er weer
bovenleidingen waren gestolen en nu onder grote volt die er al hangen.*/
/*En beveiligingsmannen die er in de nacht met honden langs lopen kijken
of er geen ongure types langs lopen.*/
/*Maar de overgangen als je uit de binnen stad komt is moeilijk door te
komen.*/
/*Met de scoot ging het net , maar ik vind het eigenlijk maar niks.*/
/*Maar de binnenstad was een beetje uitgestorven , wel een paar
terrasjes open  en die zaten vol.*/
/*Maar was geen winkelzondag , maar toch meestal is het drukker.*/
/*Maar we hebben de vitaminen van buiten weer opgepakt en was lekker .*/
/*Gistermorgen werden door een buurvrouw gebeld via messenger , ik wist
niet dat ook via dat kon bellen .*/
/*Of ze haar krultang had uitgezet , Eddy is even bij haar wezen kijken
en alles stond  uit .*/
/*Ze was een dagje weg en onderweg bedacht ze heb ik dat wel uitgezet .*/
/*Wij hebben haar reservesleutel omdat wel eens de sleutel op de tafel
laat liggen :)) en dan sta je buiten.*/
/*Zo zie het gebeurd iedereen wel eens.*/
/*Allemaal een hele mooie dag gewenst .*/
/*Zieken van harte beterschap.*/
/*Maar hou het wel gezond.*/
/**/
/*Groetjes van Dini .