Onderwerp : [Adromapsp] FW: Vraag

Auteur : Mieke
E-mail : PSP.Mieke op outlook.com
Datum : Vr Jul 24 13:27:58 CEST 2020

Hallo Sophia
Dat kwam ik ook tegen toen ik het lesje wilde maken, dat was op een pc
met Windows 8.1 met psp15 erop.
Ook toen geprobeerd op Windows 7 pc ook met psp15 ging ook niet.
In Windows 10 met psp2020 heb ik niet meer geprobeerd.

Hou me wel aanbevolen of er iemand is die het wel voor elkaar krijgt.
Helaas geen oplossing voor je. Denk dat het te oud (is van 1997) is voor
psp2020
Even een printje erbij gedaan van w8.1 met psp15 erop

Groetjes Mieke