Onderwerp : [Adromapsp] Senioren2000 Een goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Jul 27 10:19:14 CEST 2020

/*Het regent wat , het word een mottige dag als het zo door gaat.*/
/*We zijn vandaag 53 jaar getrouwd , maar we doen er niets aan.*/
/*Allemaal een beetje op vakantie of weg en een feest  geven we pas weer
als we de 55 jaar halen:-))*/
/*En ja je zit nog steeds met het virus die toch weer oprukt.*/
/*We vieren feest met  ons twee , we gaan gewoon zo het bed verschonen
.:-))*/
/*Heel anders toen je pas getrouwd was , toen wou je alleen je bed in .:))*/
/*Je ziet bijna geen verschil , toch wel het weer was in1967 heel warm
30 graden .*/
/*Een bruidsjurk met lange mouwen , oef wat was het toen warm.*/
/*En een heel groot feest gehad , alle familie was er toen , nu kan je
zien dat ons veel is ontvallen.*/
/*Met de 50 jaar was het  al aardig minder , maar onze kinderen daar van
de kleinkinderen die zorgen nu weer dat de familie groter word.*/
/*Gisteren alleen is Eric geweest om koffie te drinken  de rest gewoon
ons eigen ding gedaan. en op vakantie
*/
/*En na jaren niet meer op ons bord te hebben gehad een riblap ,
*/
/*maar wel in twee stukken verdeeld vanavond de andere helft , ik een
klein stukje en echt wel weer smakelijk.*/
/*Als ik geen vlees zou krijgen , was het me ook goed , maar doe voor de
show een klein stukje .*/
/*Ook om Eddy tevreden te stellen.*/
/*Je schijnt het nodig te hebben , bij het bloedprikken kwam dat
tevoorschijn.*/
/*Wij gaan een kop koffie drinken , in de verte hoor de machine draaien
dus alles is in gang gezet .*/
/*Maar allemaal een fijne dag gewenst , zieken beterschap .*/
/*Maar hou het wel gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R