Onderwerp : [Adromapsp] Een goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Jul 30 11:04:47 CEST 2020

/*Het word weer een mooie dag vandaag , het zonnetje is weer aanwezig.*/
/*De pedicure is weer geweest en overal wat later mee .*/
/*De thuiszorg had niet goed gelezen en stonden ook om 8 uur voor de deur.*/
/*Maar tegen half tien is terug geweest , maar kwamen met z,n twee , die
was in de leer .*/
/*Ja die meiden moeten er echt voor leren en dan je diploma .*/
/*Maar thuis hebben ze ook nog een gezin het is beslist niet makkelijk ,
je pakt het leren na jaren weer op.*/
/*4 weken geleden hebben we twee nieuwe stoelen besteld bij Leen Bakker.*/
/*Van de week heeft Eddy toch maar aan de bel getrokken we hebben ze nog
niet.*/
/*Dan komt de vaag bericht , moeten ze wel bezorgt worden !!, wat een
vraag kan ze niet op de scoot meenemen :-))*/
/*En ook een nieuwe bureaustoel , die ik nu heb is al heel oud en begint
krakkemikkig  te worden en het nep leer begint af te brokkelen.*/
/*Hij is zeker al 15 jaar oud en dan mag het wel weer .*/
/*Mijn kuipstoeltjes met houten pootjes hebben we 5 jaar opgezeten ,
maar de pootjes begonnen te bewegen.*/
/*Eddy heeft het weer vast gelijmd en zit weer goed vast maar ik ben
niet zeker meer en bang dat ik straks val.*/
/*De stoeltjes die gaan naar de serre , kan er daar opgezeten worden als
het nodig is of met een verjaardag .*/
/*Maar morgen hopen dan toch iets te ontvangen, gewoon reclameren helpt
niet , dan moet je 14 dagen op antwoord wachten,*/
/*alles gaat tegenwoordig via facebook .*/
/*We zijn heel geduldig geweest , maar er komt nu toch een eind aan.*/
/*Allemaal een mooie dag gewenst , zieken beterschap.*/
/*Maar hou het wel gezond .*/
/*Groetjes van Dini