Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Vr Jul 31 10:01:46 CEST 2020

/*Het word een warme dag , misschien net iets te veel van het goede .*/
/*Hier is tegen tien uur half elf de zon weer weg , die gaat naar de
andere kant daar staat tot die onder gaat.*/
/*Maar daar merken wij niets van , de ramen zitten aan een kant .*/
/*De rolgordijnen zijn nu nog naar beneden en we wachten af hoe warm het
in huis word.*/
/*Maar dan gaat de airco draaien om het hier wat koeler te maken.*/
/*Vandaag hopen we onze stoelen en bureaustoel te krijgen , we hebben
een klein uit klaptafeltje bij de keuken staan.*/
/*Ja de keuken is hier klein waar*/
/*voorheen woonde was een woonkeuken en daar zaten we vaak .*/
/*Het is nog niet de helft maar we kunnen koken en ons kont keren:-))*/
/*En de tafel staat voor de keuken daar zitten we als gaan eten.*/
/*De grote tafel is me dan toch te veel moeite om er alles elke af te
halen.*/
/*En voor ons is echt genoeg alles kan er opstaan.*/
/*Onze Dochter Henni had hem bij Ikea gekocht , bij haar stond die op
zolder en wij hebben hem gekregen.*/
/*Ik zal er zo een foto ervan laten zien maar moet hem kleiner maken .*/
/*Elke avond staat overdwars op op het laminaat , uitklappen en wij
kunnen eten.
*/
/*En zijn we klaar zetten de tafel weer terug en de stoeltjes gaan naar
de serre.*/
/*De schuifdeur staat nu open er achter slapen wij , de serre is aan de
slaapkamer .*/
/*Het appartement is 70 vierkante meter en wij hebben er echt genoeg aan.*/
/*De grote slaapkamer is inloopkamer met logeer bed en kleding .*/
/*En verhuizen ga ik nooit meer , ze moeten me hier uitdragen .*/
/*Allemaal een fijne dag en zieken beterschap.*/
/*Maar hou het wel gezond.*/
/*Groetjes van Dini
/**/