Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Jun 4 10:00:05 CEST 2020

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal .*/
/*Ja een ander weertje , en vochtig en dat heb ik vannacht geweten.*/
/*Hoesten en mijn longen piepte , dan heb je mazzel een paar dagen vrij
te zijn van dit.*/
/*Maar vannacht maar weer een nachtdienst gedraaid op de slapende mens
gepast:-))*/
/*Het was bed in bed uit en alles hield niet op .*/
/*En tegen 5 uur even naar ver weg geweest , maar de luiken waren dicht
en om 7 uur begon het weer .*/
/*En maar gauw onder de douche gaan staan om goed wakker te worden.*/
/*En dan ben je blij om weer rechtop te zitten , want de ribbenkast doet
behoorlijk zeer.*/
/*Buiten is veel bedrijvigheid , een stoep aan de overkant van de sloot
rijd een kar overheen die water spuit en veegt.*/
/*En in de verte de grasmaaier , die dacht nog niet genoeg geniest we
gaan er nog even tegenaan :-))*/
/*Ach ze doen allemaal hun best .*/
/*Hoop van de week dat het weer wat warmer word en een zonnetje want mis
hem nu al.*/
/*Wij gaan een kop koffie drinken , daar word je helemaal wakker van.*/
/*Allemaal een hele fijne dag en zieken beterschap.*/
/*Maar hou het wel gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R .*/