Onderwerp : [Adromapsp] Help

Auteur : Mieke
E-mail : PSP.Mieke op outlook.com
Datum : Do Jun 4 15:55:32 CEST 2020

Hallo Jacobie

Als je het zip bestand download zet je het gelijk in de map waar jij het
in wil hebben.

Ik heb deze map aangemaakt, is het makkelijkst te vinden in
*Afbeeldingen *daar maak je dan weer nieuwe mapjes in.

Zip7 is allen maar om zip bestanden uit te pakken.

Je zet de zip bestanden in een map in mijn *Afbeeldingen* (bij mij dus
PSP lessen van Aad) , en daar laat je het ook naar toe uitpakken.

alleen op oké klikken.

Dan ga je naar de map in je afbeeldingen. .

En kun je het verder in de mapjes zetten waarvoor het bestemt is.

De Textuur Bild7 zet je in psp onderdelen/*texturen. *

Kan ook buiten psp staan, het staat bij mij in een map in *Documenten*

die mappen kun je zo uit psp kopiëren. Maar je kunt ze ook zelf
aanmaken, werkt het zelfde.

Je moet psp wel aangeven waar het staat.

/Kijk bij Aad op de site: /////

*/011/*/Hoe maak ik mappen buiten psp om al mijn onderdelen als patronen
verlopen selecties enz enz
/

/te bewaren en maak ik ze zichtbaar in psp. /Staat de uitleg hoe je dat
moet doen/./

Groetjes Mieke

ps. Kun je een schermafbeelding laten zien wat er fout gaat.