Onderwerp : [Adromapsp] Een goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Jun 23 10:28:16 CEST 2020

/*De zon weer hoog aan de hemel , en het is best al een beetje warm
buiten.*/
/*Gisteren de oogdruppels gekregen van de apotheek en meteen gedruppeld
en dan ga je naar bed en vergeet dat.*/
/*Je word wakker en je ogen willen niet open , dan ben je ook wel een
trut om dat te vergeten.*/
/*Ja was ook nog slaapdronken en dan vergeet je dit en vooral op mijn
leeftijd :-))*/
/*En dan die neus daar kan je een emmertje onder hangen , de
neusdruppels helpen dan ook niet echt.*/
/*Een troost , gaat weer voorbij als de tijd aanbreekt .*/
/*Gisteravond brak het zweet me uit  aan alle kanten en toch maar de
ventilator even op de grond gezet .*/
/*Een verlate overgang kan niet denk ik dan :-))
*/
/*De Airco nog niet aangehad , maar vandaag komt het er van.*/
/*Het blijft in huis ook behoorlijk benauwd , en we hebben alles open
staan.*/
/*Een klein beetje wind zou helpen , maar zit er vandaag niet in.*/
/*De witte polletjes  en pluisjes vliegen hier het raam voorbij , kan me
beter niet buiten vertonen.*/
/*Maar als de zon ondergaat dan is het even genieten van de mooie luchten ,
*/
/*soms zijn de wolken zo wit dat het bergen zijn met ondergaande zon op
de achtergrond .*/
/*Vandaag laat ik de vis maar eens zwemmen , hij is zo mooi en sierlijk .*/
/*Maar wens jullie een leuke dag toe , met veel zon en warmte .*/
/*Zieken beterschap.*/
/*Maar hou het wel gezond .*/
/*Groetjes van Dini