Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dini.en.eddy op kabelfoon.nl
Datum : Wo Mrt 4 10:52:34 CET 2020

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal .*/
/*Gelukkig helder weer , wel licht bewolkt , maar is droog .*/
/*Vanmorgen weer aan het fröbelen geweest , vaak uitgehaald , waar ik de
steek had laten vallen en gelukkig kan je de kleur lichter zitten.*/
/*Anders was dit niet mogelijk met het effect van die kleine balletjes .*/
/*Want wilde de achtergrond met water en bomen wel zien , tenslotte word
het voor jaar :-))*/
/*Vroeger liep ik veel op bloten voeten maar helaas die tijd is voorbij
sinds ik schoenen draag  die zijn gemaakt.*/
/*Maar gelukkig maar ik zelf ontwerpen en krijg de leukste korte
laarsjes .*/
/*Heb ze al in alle kleuren gehad , en de heren die ze maken van de Care
orthopedie die zijn geweldig .*/
/*Als het mogelijk maken ze wat je vraagt alleen hoor je voorbeelden mee
te nemen en zei maken het na .*/
/*Van een klompschoen die vroeger maakte laten ze een voorbeeld zien van
een mooie herenschoen of damesschoen.*/
/*Gelukkig is het heden heden en verleden is leuk op een plaatje maar
niet meer van deze tijd.*/
/*Ik loop nu een jaar  of 4 op de orthopedie schoenen en geen last meer
, mijn botjes van de kleine tenen die groeide naar buiten .*/
/*Kon echt geen gewone schoenen meer aan , tot er naar werd gekeken .*/
/*En toen konden ze veel klachten helpen en weer normaal in huis er mee
lopen , maar moet ze wel de hele dag aanhebben .*/
/*Want met blote voeten kan ik nog steeds niet op lopen te veel pijn .*/
/*En mag elk jaar nieuwe schoenen bestellen met een eigen bijdragen ,
maar ik doe om de twee jaar je verslijt ze niet .*/
/*Dus loop nu blij de rode schoenen rond , maar buiten lukt dit niet dan
willen de longen niet meewerken en dan gaan we met de scoot .*/
/*Allemaal een fijne dag en zieken beterschap.*/
/*
*/
/*
*/