Onderwerp : [Adromapsp] Goede middag

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dini.en.eddy op kabelfoon.nl
Datum : Zo Mrt 8 12:35:02 CET 2020

/*Hallo allemaal een goede middag voor allemaal.*/
/*Het is hier een beetje aan het regenen , ja de hemel heeft nog wat
druppels over en laat het maar weer vallen.*/
/*Het is vandaag wereld vrouwendag , waar ze dit weer vandaan halen ik
weet het niet .*/
/*Waarom geen wereld mensen dag , die een beetje vrede zal brengen over
alle geloven en stammen heen .*/
/*Maar ja wie ben ik -:))) gewoon Dini
*/
/*Gisteravond hadden Vera nog staan en afgekeken , een geweldige serie .*/
/*Ook hadden nog Shetlander staan ook afgekeken en zo lopen alle serie,s
langzaam weer af .*/
/*En gisteren naar onze zoon geweest en de ogen weer uitgekeken hoe
Utrecht is veranderd .*/
/*Zou daar niet meer willen wonen wat bouwput en wat een drukte .*/
/*De Kanaalstraat was net een Turks en Marokkaans geworden .*/
/*Slagers ,  groenteboeren ,kledingwinkels alles is in het buitenlands
en echt lang niet geweest kon het niet meer terug .*/
/*Ook in de buurt waar ik ben opgegroeid , wat een nieuwbouw en wat een
massa mensen die door de straten rijden .*/
/*Alles maakt daar lawaai .*/
/*We hebben het weer gezien en ja 16 mei moeten we er weer heen dan is
onze tweeling  jarig voor 18 mei en word gevierd bij Eric .*/
/*Jaren heeft Ursula het opgeëist maar was hij voor :-))*/
/*Ja dat heb je met ze,n twee dan moet je samen om en om .*/
/*En Eric zijn meubels waren echt heel mooi en kan er weer jaren tegen
en nu ingedeeld huis.*/
/*Allemaal een fijne zondag en geniet ervan .*/
/*Zieken beterschap.*/

/*Groetjes van Dini