Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dini.en.eddy op kabelfoon.nl
Datum : Do Mrt 12 11:54:32 CET 2020

/*Het waait voor de verandering , en ook niet mis natuurlijk , code
oranje .*/
/*Gisteren naar de longarts geweest , en ja kan nog half jaar duren voor
ik weer wat op kracht ben in mijn oude doen.*/
/*Het was niet anders en kom niet in de buurt van verkouden mensen, dat
funest voor mijn gezondheid .*/
/*In januari was ik bijna er niet meer onder de mensen , maar er blijft
altijd  hoop en advies ook maar opvolgen van de longarts .*/
/*Helaas vanmorgen een brief van de thuiszorg een dame was in Italië
geweest en zat nu thuis .*/
/*Die had zich al afgezonderd van mensen die zorg nodig hadden.*/
/*Maar is met het gezin nu in huis en mag de deur even niet uit .*/
/*Zo dicht bij kan het zijn , en mijn oudste dochter en man waren
vreselijk verkouden en ook gevraagd om zondag toch maar thuis te blijven.*/
/*Gisteren ook longfunctie gedaan , dat is voor mij een hel , hoest mijn
longen mijn lijf uit en mocht na drie keer ook stoppen.*/
/*De tranen van gevoel liepen over mijn wangen :-))*/
/*Eddy zat ik de wachtkamer en hoorde me blaffen:-))*/
/*Ja de taxi naar huis duurde weer een uur voor die kwam , en het was
een taxi die mijn scoot weer thuis heeft gebracht .*/
/*Om 18 uur werden we gebeld door Henni die dacht dat er iets mis was .*/
/*Maar we stonden nog voor de lift om naar boven te gaan.*/
/*En gauw een boterham gegeten dat is makkelijkste als je laat thuis
bent .*/
/*Maar ik ga nu aan de koffie en jullie een fijne dag wensen .*/
/*Zieken beterschap.*/
/*Groetjes van Dini , die even verlost is van het ziekenhuis