Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dini.en.eddy op kabelfoon.nl
Datum : Di Mrt 17 10:58:59 CET 2020

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal.*/

/*Ja een kaal mailtje zijn jullie niet gewend .*/

/*Maar vannacht had ik weer een feestje voor me zelf , hoesten en
proesten  en benauwd .*/

/*De hele nacht in de weer geweest en vanmorgen was ik niet wakker te
krijgen.*/

/*Ben in mijn stoel gaan zitten , ontbijt gehad en ben weer in slaap
gevallen .*/

/*En tussen alles door het schone dekbed er samen op gelegd .*/

/*Maar vandaag weer ee nieuwe en nieuwe kansen en geen corona ,
*/

/*je word er wel een beetje angstig van wat ze je voorspiegelen.*/

/*Maar het zonnetje is vandaag ook weer sterker en hopen dat die het
virus het land uit kan krijgen.*/

/*'Gelukkig houden de mensen zich aan het belijd .*/

/*De t.v 192 aan gezet en met muziek uit oude goede jaren .*/

/*En houd je meteen ook wakker .*/

/*Mag vanmiddag ook niet meer in slaap vallen , wil de nacht weer in
rust door brengen.*/

/*Allemaal een fijne dag , morgen weer psp .*/

/*Zieken beterschap en hou het gezond.*/

/*
*/

/*Groetjes van Dini.*/