Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do mei 14 10:07:13 CEST 2020

/*Er schijnt weer een zonnetje voor buiten , maar steeds wel fris.*/
/*En vandaag word er geknipt door de thuiskapster , lekker weer een kort
koppie met haar en geen kriebels meer in mijn nek.*/
/*Hier in IJsselstein hebben ze heel veel kappers maar of je daar meteen
terecht komt weet ik niet .*/
/*In Utrechtsestraat  maar wel een hele lange straat , zitten er zo al
11 kapsalons en echt ze bestaan al jaren .
*/
/*Je snapt het allemaal in een straat  in stand blijft houden .*/
/*En in totaal bestaan 15 kapsalons , ach we hebben een keuze en dat in
IJsselstein .:-))*/
/*Maar moet wel met een mondkapje  op anders knipt ze niet .*/
/*Maar we hebben ze in huis en toch te vroeg gekocht , wij betaalde ook
nog btw- .*/
/*Maar als je haar goed zit , dan is alles weer Oké:-))*/
/*In die maanden vanaf 30 januari toen ben ik niet meer geknipt , maar
vaak door afzeggingen loop ik er  nog mee,
*/
/*en daarna kam het virus  ja toen mochten ze niet meer knippen..*/
/*En anders komt ze om de zes weken .*/
/*Intussen ook al koffie gedronken ,en nu ga ik aan de vernevelaar daar
ben ik ook wel weer aan toe .*/
/*Ja je moet je zelf onderhouden , en op je gezondheid letten.*/
/*Alie hartelijk welkom bij deze groep P S P van Aad .
*/
/*Allemaal een fijne dag en zieken van harte beterschap.*/
/*Maar hou het wel gezond.*/
/*Groetjes van Dini  de R .
/*.*/