Onderwerp : [Adromapsp] VRAAG

Auteur : Joke Nieuwenhuizen
E-mail : joke.nieuwenhuizen op chello.nl
Datum : Wo mei 27 16:14:06 CEST 2020

Lily dat klopt.
Voor alle psp programma's moet je 32 bits gebruiken.
Verwijder het programma 64 bits en installeer het opnieuw.
Na het installeren heb je twee snelkoppelingen op je bureaublad.
Een met 32 bits versie en een met de 64 bits versie.
De 64 bits kan je in de Prullenbak gooien want daarin werken de filters
niet.
Daarna kan je gewoon de 32 bits versie openen en de filters gebruiken.
Groetjes Joke