Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do mei 28 09:44:13 CEST 2020

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal .*/
/*Nog een dag met veel zon , de regen even achter de horizon verdwenen .*/
/*En het begint al weer bijna eind mei te worden.*/
/*Alle verjaardagen liepen in de soep , morgen onze schoonzoon Peter
jarig en zaterdag Eddy .*/
/*Maar vieren het met z,n twee , het is nog steeds gevaarlijk en het
virus is echt niet weg.*/
/*We nemen een klein gebakje bij de koffie en dan is het ook goed.*/
/*Eddy zei al als ik de verjaardag overslaat dan blijf ik 76 jaar , ja
zo lust ik er ook wel eentje , om maar jong te blijven:-))*/
/*Ik ben drie maanden ouder en wil me nog ouder maken:-))*/
/*En als ik ze allemaal uitnodig is mijn kamer gewoon te klein , dertien
man allemaal 11/2 meter afstand , vergeet het maar.*/
/*En broers en zus doen we altijd apart die kan er dan helemaal niet bij.*/
/*Dat heb je als kleiner gaat wonen , waar vroeger alles kon .*/
/*Maar kan het gewoon allemaal ook niet meer behappen , dus volgend jaar
gaan we gewoon er weer voor als het kan.*/
/*Bij ons thuis waren er ook altijd veel mensen , een grote familie en
iedereen kwam dan ook .*/
/*En ik weet dat er ook limonade gedronken werd , ook door de heren  er
was toen niets anders en toen was het ook leuk.*/
/*Ach ik hou het bij het water dat vind ik heel mijn leven al lekker .
en een bak koffie dat is ook niet versmaden :-))*/
/*Allemaal een leuke dag en maak er wat van.*/
/*Zieken veel beterschap en hou het wel gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R
/**/