Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Vr Nov 13 10:46:10 CET 2020

/*Het is fris , maar toch helder weer met een licht zonnetje .*/
/*De vrijdag is aangebroken en de boodschappen worden nu binnen gehaald .*/
/*Door de weeks haalt Eddy de kleine dingen die we nodig hebben .*/
/*Maar we hadden niet veel nodig , je kan toch alles niet in een keer op.*/
/*En je merkt ook met het eten dat we minder nodig hebben , het
arbeidsleven is er niet dus echt moe ben je niet.*/
/*We letten heel erg op ons eten dat het vers is en vers fruit eten .*/
/*En ik neem elke avond de blauwe bessen in de yoghurt .*/
/*Vanmiddag hebben erwtensoep uit blik van Unox , omdat een keer lekker
is , maar dan heb je ook weer gehad :-))*/
/*Alle soepen vind ik lekker , maar na een bordje is mijn maag vol ,*/
/*maar helaas kan er niets meer bij en is te weinig wat ik binnen moet
krijgen om geen hypo te krijgen.*/
/*Dus heel veel soep eten te we niet meer .*/
/*Vroeger in het gezin maakte de grootste pan er mee klaar , nu kijk je
of een blik soep voldoende is .*/
/*Eddy is er niet zo gek op maar je hebt papkinderen en soepkinderen
:-)) en zo zijn wij dan .*/
/*Vlees verafschuw ik , maar eet er een heel klein stukje van , om de
bloedspiegel niet uit balans is.*/
/*Ze hadden het ontdekt in het ziekenhuis  en moest beloven om toch er
iets van te eten.*/
/*Vis en ei gaat maar ook niet te veel .*/
/*En dan te denken dat ik dat vroeger wel allemaal lustte , maar maar
smaken veranderen , sinds ik insuline prik .*/
/*Ik ga jullie een mooie vrijdag wensen , zieken beterschap.*/
/*Maar hou afstand en hou het gezond .*/
/*Groetjes van Dini