Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Nov 18 10:33:06 CET 2020

/*Een zonnetje aan de hemel en het oogt niet koud .*/
/*Hopelijk word het een mooie dag om weer van te genieten.*/
/*Gisterenmiddag telefoon gehad van huisartsenpost en hebben hun excuus
aangeboden .*/
/*Waar het fout ging ,...ging het fout , en de afspraak stond ook gewoon
in mijn gegevens en de huisarts was die dag niet aanwezig  .*/
/*Dus een grote emmer zand er over en we gaan we met de orde van de dag
beginnen.*/
/*Maar een ding is zeker mijn bloedwaarde waren goed en mag met de
insuline gaan minderen en de Metformine mag er uit .
*/
/*Die gaat de nierfunctie te veel belasten dus weer een pil minder .*/
/*Zo is er nog een vooruitgang .*/
/*We zijn maandag met The Crown beginnen te kijken , wat een ellende
daar aan het hof .*/
/*Zou echt niet met ze willen ruilen , en alles zo koeltjes .*/
/*Maar die Charles , met die Camilla , die hadden toen moeten laten
trouwen , dan was er veel leed bespaard gebleven.*/
/*Met Lady Diana was hij echt niet gelukkig .*/
/*Maar gelukkig is nu met de vrouw die hij wilde hebben , maar nog lang
geen koning  , nou misschien als die 80 is :-))*/
/*Maar een goede serie , maar daar gaat alles echt heel koeltjes .*/
/*Zou het niet volhouden om zo , leven niet naast elkaar maar met grote
afstand .*/
/*Ik wens jullie een mooie dag toe met veel zon .*/
/*Zieken beterschap.*/
/*Maar hou afstand en hou het gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R .*/