Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Zo Okt 4 09:55:51 CEST 2020

/Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal./
/Een paar donkere wolken hangen hier boven IJsselstein ./
/En kan ook niet zeggen jonge wat is lekker , we hebben de verwarming
maar aangezet ./
/je wilt aangenaam voelen , maar op het ogenblik heb ik de rillingen
over mijn rug lopen./
/Eric die komt straks koffie drinken en de andere komen weer een andere
keer , niet allemaal tegelijk./
/We moeten toch de regel er maar even in houden ./
/Vannacht weer lopen nachtbraken , een paar grote hoestbuien jagen je
bed uit , maar dan is het in de kamer koel./
/Heb mijn medicijnen ingenomen en een codeïne ingenomen , mijn tufjes
genomen en dan slaap nog maar 1 uur daar op./
/Ja Eddy slaapt hier doorheen , tegen ochtend kan die het een keer horen ./
/Ja dan ben dan jaloers op dat iemand zo kan slapen./
/En we hebben bericht gehad van de griepspuit en pneumokokken en dat
gebeurd nu in een sporthal hier ./
/Wij vallen daar nog in die tussen 1941 en 1947 geboren die krijgen hem./
/Tegen de griepspuit zie ik tegenop daar ben ik vorig behoorlijk ziek
van geweest .
/
/Maar wat beter voor je is doen we toch maar ./
/En dat gebeurd net voor dat de liften een week er tussen uit uit die
worden gerepareerd en de stoeltjeslift zal me dan naar boven brengen./
/Op elke trap komt er zo,n stoeltjes en moet voor een week de lift
vervangen die tot 5 hoog gaat ./
/Ga jullie groeten en een fijne zondag wensen , zieken beterschap./
/Maar hou afstand en hou het gezond./
/
/
/Groetjes van Dini de R