Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Za Okt 10 10:08:54 CEST 2020

/*En zowaar en zolang het duurt een blauwe lucht en een zonnetje .*/
/*Maar doet het allemaal wat vriendelijker aan .*/
/*En zo gaan we weer een weekend in , de week vliegt voorbij.*/
/*Je hebt in je hoofd wat allemaal zou willen doen maar vaak blijft er
dan ook wat liggen.*/
/* Zie de foto van van de jaren 20  en ja hadden de mensen het zelfde
als wij nu leven.*/
/*Met mondkapje en toen met de Spaanse griep  en hadden net zo,n beperkt
leven ,*/
/*maar waren veel armer en konden zich niets veroorloven  en leefde
dichter op elkaar .*/
/*En toen was het net zo als nu aan de regels houden , anders overleef
je het niet als ouderen en toen was de leeftijd al een stuk lager.*/
/*Als je de 65 jaar haalde ,...dan was je oud , en nu zou je zeggen een
jonkie kan nog alles en doet nog van alles .
*/
/*En was hygiëne toch nog niet zo als nu .*/
/*Je ziet het leven heeft een grote vooruit gang geboekt , maar onze
denkwijze zouden we moet bijdraaien .*/
/*En niet op onze liberale gedachten blijven staan , maar doen met een
raad die gegeven word .*/
/*Dan krijg je het leven wat je wil doen leven , vrijheid .*/
/* Het plaatje deed me veel , zoals die mensen hebben moeten leven  en
hoe moeilijk het toen was .*/
/*Het liet me met beide benen op de grond staan .*/
/*Allemaal een fijne dag , zieken beterschap .*/
/*Maar hou afstand en hou het gezond.*/
/*Groetjes van Dini .