Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Okt 12 10:38:10 CEST 2020

/Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal./
/Een zonnetje aan de hemel , en hopelijk laat die ons vandaag niet in de
steek./
/Vannacht een poosje opgezeten het slapen zat er even niet in ./
/Maar werd toch koud in de kamer en begon de kaarten van klaverjassen
slechter te zien,/
/dus toch maar om kwart over twee naar bed ./
/Maar mijn voeten waren zo koud geworden dat ik ze ook niet meet warm
kreeg ,/
/Maar dan slaap  kwam toch halverwege , tot het klokje van gehoorzaamheid./
/De thuiszorg was laat en ik ben in de stoel in slaap gevallen een
uurtje inhalen./
/Maar alles loopt weer en je denkt ik kan er weer tegenaan./
/Ursula en Peter  uit Montfoort zijn even geweest koffie drinken ./
/De rest aan de telefoon gehad , en zondagavond drie films gekeken op de
t.v ./
/Een film hadden we ooit gekeken , maar wie wat en hoe ,....was ik kwijt
nu hoef ik nooit meer te zien :-))/
/Ja we kijken graag naar een film en dat doen we al heel wat jaren ./
/In onze verlovingstijd altijd op een zondagavond naar de bioscoop ./
/En de zaterdagavond dansen bij de dansschool de Rijk op de nieuwe gracht .
/
/En kan voorkomen dat ik halverwege zegt deze hebben we gezien ,
/
/dan komt het weer van je harde schijf af , je brein herkent het ./
/Maar de afloop , ja die ben je een beetje vergeten, maar dat mag ben
ook al een beetje oud :-))/
/Vanmorgen weer aardig aan het fröbelen geweest , een paar keer
weggedaan en weer opnieuw ./
/Maar wens jullie nu een mooie maandag toe en zieken van harte beterschap./
/Maar hou afstand en hou het gezond ./
/
/
/Groetjes van Dini